dijous, 14 d’abril del 2016

Comentari d'anuncis

En el dia d'avui, hem de:

Fer una entrada al bloc analitzant 3 anuncis de TV (versions curtes). Incrustar el vídeo també per facilitar-ne la correcció.
A l'anàlisi hi ha d'aparèixer:

  • Nom del producte
  • Què és el producte?
  • Target / target econòmic
  • Recursos publicitaris
  • Què et ven realment?
    1.Coca-Cola
  1. Nom del producte: Coca Cola
  2. Què és el producte?: Un refresc
  3. Target / target econòmic: Adolescents i joves
  4. Recursos publicitaris:
    • Sexe implícit, amor perquè surten escenes demostrant amor entre parelles.
    • Recurs lingüístics --> anadiplosi, ja que surt un text on el final d'un vers és el principi del següent i exageració per exemple, en les situacions de felicitat.
    • Memorabilitat --> cançó alegre; imatge de marca, apareix el producte en quasi tots els plans; slogan, "Coca-Cola con sentimiento"
    • Patrons ideals --> felicitat, festa, amor, amistat...
    • Paraula esquer: tu, locura...
  5. Què et ven realment? Et venen la felicitat, en tot l'anunci no donen cap informació del producte.
    2. Invictus
  1. Nom del producte: Invictus
  2. Què és el producte?: Colònia
  3. Target / target econòmic: Joves
  4. Recursos publicitaris:
    • Sexe implícit.
    • Patrons ideals --> famosos (és un jugador de rugby), sigues èlit, un triomfador.
    • Recurs lingüístics --> metàfora (aconseguir un trofeu per conquerir moltes dones) i exageració (en el fet de lligar més per una colònia).
    • Memorabilitat --> cançó coneguda, imatge de marca (colors blancs i blaus), slogan (fragance for him).


      3. Zazoo
    1. Nom del producte: Zazoo
    2. Què és el producte?: Condons
    3. Target / target econòmic: Joves
    4. Recursos publicitaris:
      • Patrons ideals --> solució ràpida i senzilla.
      • Dissonància cognitiva --> magnificar problemes, necessitat.
      • Sexe implícit pel tema del que tracta.
      • Paraula esquer --> imperatiu (usa condons)
      • Recurs lingüístics --> repetició i exageració en els plors.
      • Memorabilitat --> humor.
    5. Què et ven realment? Et venen el pensament de no ser pare quan encara no et toca i per tant, de poder ser feliç.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada